Sunday, August 25, 2019

Tips For Fast Booking

Tips For Fast Booking 


1. Tempah terlebih dahulu
Apabila anda menempah secara dalam talian terlebih dahulu, anda akan sentiasa mendapat tawaran yang lebih baik daripada di kaunter. Dan lebih mudah dan cepat. Perkara terakhir yang anda mahu lakukan selepas penerbangan panjang berurusan dengan syarikat kereta sewa di lapangan terbang dan berunding dengan perjanjian. Pastikan anda mengambil semua dokumen anda sebagai bukti untuk sewa dan kadar anda untuk mengelakkan sebarang kerepotan (imbasan dan simpan dalam akaun e-mel anda).

2. Semak harga dengan kerap

 Sama seperti apabila anda mencari penerbangan ia membayar untuk memeriksa harga dengan kerap kerana ia berubah - hari berbeza boleh mempunyai kadar yang berbeza. Jika anda menggunakan tapak pengagregat yang mencari semua syarikat kereta sewa utama sekaligus, ia agak cepat dan tidak menyakitkan. Dan berbanding dengan penerbangan, perkara yang hebat tentang menyewa kereta adalah bahawa tempahan sering kali boleh dibatalkan dan ditempah semula tanpa bayaran, dan dalam kebanyakan kes kad kredit anda tidak akan dikenakan bayaran sehingga anda mengambil kereta. Jadi jika anda menempah awal tanpa penalti pembatalan dan penurunan harga sebelum anda mengambil kereta anda, anda sentiasa boleh membatalkan dan membuat tempahan semula. Kadang-kadang syarikat kereta akan menurunkan harga mereka sebelum hujung minggu jika mereka mempunyai stok yang berlebihan.

3. Laraskan Waktu Pick-Up dan Drop-Off
Apabila mencari kereta sewa murah dalam talian, masa pengambilan dan drop-off biasanya meningkat dalam setengah jam. Cuba tweaking masa ini dan lihat jika ia mempengaruhi kadar anda.
Kadang-kadang dalam masa tambahan untuk penyewaan mingguan, atau menambah beberapa jam untuk melanjutkannya pada hujung minggu, sebenarnya boleh menurunkan kadar anda. Strategi ini mengambil kesempatan daripada harga yang lebih rendah yang bertujuan untuk pelancong yang lebih cenderung untuk melakukan perjalanan pada hujung minggu. Kadar hujung minggu sangat bagus, tetapi kadar mingguan boleh menjadi yang terbaik.

Sambung daa....

BOOK NOW  for fast order


0 comments: